Η συλλογή της Hyundai Re:Style 2020, η οποία κυκλοφόρησε αποκλειστικά στο πολυκατάστημα Selfridges, δημιουργήθηκε σε συνεργασία με 6 κορυφαία fashion brands: Alighieri, E.L.V. DENIM, Public School, pushBUTTON, Richard Quinn και Rosie Assoulin. 

H ξεχωριστή αυτή collection περιλαμβάνει διάφορα ρούχα και αξεσουάρ, όπως κοσμήματα, ολόσωμες φόρμες, πουκάμισα, γιλέκα και φυσικά τσάντες, όλα κατασκευασμένα εξολοκλήρου από υλικά που χρησιμοποιούνται στην διαδικασία κατασκευής ενός αμαξιού Hyundai και είναι αυτήν τη στιγμή διαθέσιμα προς ανακύκλωση.

Αυτά τα κομμάτια περιορισμένης έκδοσης πωλιούνται από την προηγούμενη εβδομάδα στο πολυκατάστημα Selfridges και σε pop up καταστήματα του Λονδίνου.

Όλα τα έσοδα θα διατεθούν στο Ινστιτούτο Θετικής Μόδας, έναν ερευνητικό οργανισμό αφιερωμένο στο να βοηθήσει τις εταιρείες μόδας να γίνουν πιο βιώσιμες.

Φέτος, λόγω της πανδημίας της νόσου του κορωνοϊού, η Hyundai θα παρουσιάσει τη συλλογή της ψηφιακά. Τα κομμάτια θα κυκλοφορήσουν μέσω των πλατφορμών της Hyundai, του Selfridges και από τους ίδιους τους σχεδιαστές μέσω των social media του κάθε brand, από τις 19 Οκτωβρίου.

Η ιδέα για το Re:Style 2020 πηγάζει από το γεγονός ότι παρόλο που σχεδόν όλα τα υλικά από τις διαδικασίες κατασκευής και διάλυσης οχημάτων είναι προς το παρόν ανακυκλωμένα, η Hyundai ήθελε να εστιάσει στα υλικά από αυτοκίνητα που είναι για απόσυρση και είναι εύκολο να ανακυκλώνονται, όπως δέρμα, γυαλί και αερόσακοι. Για το Re:Style 2020 – πράγμα όμως που έκανε τα προηγούμενα χρόνια- η Hyundai συγκέντρωσε διάφορα απορριπτόμενα υλικά για την συλλογή με τη βοήθεια διαφόρων συνεργατών.

Η συλλογή στοχεύει να ενθαρρύνει τις διεπαγγελματικές συνεργασίες και να βοηθήσει τους καταναλωτές και τους σχεδιαστές να φανταστούν ένα πιο «κυκλικό μέλλον» στο οποίο οι εταιρείες θα μπορούν να ανακυκλώνουν υλικά που υπάρχουν ήδη. 

restyle-hero-1602623827.jpg

 


Η συλλογή της Hyundai Re: Style 2020: Σχεδιαστές και Εμπνεύσεις

Rosie Assoulin: το 90% της συλλογής της, η οποία κατασκευάστηκε στην Νέα Υόρκη, αφοσιώνεται στην μείωση των αποβλήτων και των περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Για τη Hyundai, δημιούργησε μια όμορφη τσάντα tote κατασκευασμένη από ιμάντες-ζώνες ασφαλείας, και από μοκέτες. Τιμή: $485 

Alighieri Jewellery: Για την συλλογή Re: Style 2020, η Alighieri Jewellery δημιούργησε μια εντυπωσιακή συλλογή που περιλαμβάνει κολιέ, chokers και βραχιόλια από πεταμένες ζώνες ασφαλείας, γυαλιά αυτοκινήτου και αφρώδη υλικά – καθώς και χρυσά, ασημένια, χάλκινα και μαργαριτάρια του γλυκού νερού. Οι τιμές ξεκινούν από $252

E.L.V. DENIM: Η μάρκα συνδύασε δερμάτινα απορρίμματα της Hyundai με ανακυκλωμένα τζιν για να δημιουργήσει μια μοναδική ολόσωμη φόρμα. Τιμή: $659 

Public School: Για τη συλλογή του Re:Style 2020, η Public School δημιούργησε ένα γιλέκο συνδυάζοντας έξυπνα το πλέγμα ζώνης ασφαλείας με το υλικό αερόσακου. Τιμή: $1,009 

pushBUTTON: Το γιλέκο από την pushBUTTON για την συλλογή του Re: Style 2020, δημιουργήθηκε από έναν αερόσακο που διαθέτει πολλές από τις αρχικές του λεπτομέρειες. Τιμή: $698 

Richard Quinn: Δημιούργησε ένα πανέμορφο κορσέ από το ύφασμα ενός παλιού αερόσακου. Τιμή: $1.448
Δες επίσης: Οδηγός Αγοράς: 10 φούτερ για να ξεκινήσεις με αθλητική διάθεση τη νέα εβδομάδα





Source link

Ioanna Kostaki

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *