Η νέα πραγματικότητα που έφερε μαζί της η πανδημία του κορονοϊού έχει οδηγήσει τη βιομηχανία της μόδας στην αναζήτηση καινοτόμων τρόπων που θα κρατήσουν ζωντανή τη δημιουργικότητα και θα ενισχύσουν το έργο των σχεδιαστών. Ένας από αυτούς είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο τις μέρες της καραντίνας λειτούργησε όσο ποτέ άλλοτε.

Μέχρι τώρα, όμως, υπήρχε ένα μεγάλο ερωτηματικό σχετικά με τις Εβδομάδες Μόδας και πώς αυτές μπορούν να πραγματοποιηθούν. Είναι κατανοητό ότι τη δεδομένη στιγμή και εν μέσω πανδημίας είναι αδιανόητο να διεξαχθεί μια Εβδομάδα Μόδας με πλήθος κόσμου να κάθεται δίπλα-δίπλα και να παρακολουθεί τα shows, αλλά ακούγεται και κάπως περίεργο να γίνει Fashion Week με… αποστάσεις.

Και οι δύο επιλογές απορρίπτονται τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Μπορεί να μην ξέρουμε τώρα τι θα συμβεί με τα Fashion Weeks σε Νέα Υόρκη, Παρίσι και Λονδίνο, αλλά οι διοργανωτές της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου ανακοίνωσαν ότι θα διεξαχθεί για πρώτη φορά ένα digital Fashion Week, η πρώτη δηλαδή ψηφιακή Εβδομάδα Μόδας στην Ιταλία.

Οι σχεδιαστές θα παρουσιάσουν τις ανδρικές συλλογές για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021, καθώς και τις ανδρικές και γυναικείες pre-collections για την επόμενη Άνοιξη. Την οργάνωση της πρωτότυπης αυτής Εβδομάδας Μόδας ανέλαβε το Camera Nazionale della Moda Italiana. «Το αρχικό μας σχέδιο ήταν να παρουσιάσουμε την Εβδομάδα Μόδας στα μέσα Ιουνίου, αλλά μόλις επανεκκινήσαμε την παραγωγή, επομένως οι συλλογές θα είναι έτοιμες γύρω στη δεύτερη εβδομάδα του Ιουλίου», δήλωσε στο WWD ο πρόεδρος του Camera, Carlo Capasa. Όσον αφορά την πρωτοβουλία της βιομηχανίας της μόδας για τη στήριξη των μικρών επιχειρήσεων, ανέφερε: «Δεν μπορούμε να χάσουμε μέρη της αλυσίδας που δεν αντικαθίστανται».

«Τα brands θα έχουν την ευκαιρία να προσφέρουν διαφορετικές εικόνες και υλικό, που θα μπορούσε να είναι από μία ταινία μέχρι ένα show πίσω από κλειστές πόρτες, εικόνες backstage από διαφημιστικές καμπάνιες ή συνεντεύξεις. Ο κάθε σχεδιαστής θα μπορεί να αποφασίζει ανάλογα με τη δομή και οργάνωση της εταιρίας του. Αυτό είναι μέρος των αλλαγών που επιβάλλονται στη βιομηχανία λόγω της διάδοσης του ιού. Εμείς, ως Camera, παρέχουμε πολλές δυνατότητες», πρόσθεσε ο Capasa.

fendi

H διοργάνωση του Milano Digital Fashion Week, καθώς και η δυνατότητα των fashion labels να παρουσιάσουν τις συλλογές τους ψηφιακά, δεν αναιρεί τη δήλωση που έκανε τον Μάρτιο ο Capasa, σύμφωνα με την οποία οι κολεξιόν της σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021 έχουν προγραμματιστεί για την Εβδομάδα Μόδας του Σεπτεμβρίου. Μάλιστα, ο Capasa τόνισε πως τα brands μπορούν να παρουσιάσουν τα νέα τους σχέδια και στις δύο Εβδομάδες Μόδας. «Έχουμε δώσει ελευθερία σε κάθε brand να αποφασίσει και αυτό είναι σημείο των καιρών. Είναι πολύ δύσκολο στις μέρες μας να έχουμε συγκεκριμένη στρατηγική», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Διάβασε ακόμα: Η Olivia Culpo λανσάρει μάσκες για καλό σκοπό





Source link

Ioanna Kostaki

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *