Η νέα πραγματικότητα και κανονικότητα λόγω κορονοϊού έχει αλλάξει άρδην τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η βιομηχανία της μόδας. Οι Εβδομάδες Μόδας δε θα πραγματοποιηθούν με τον παραδοσιακό τρόπο, αλλά φέτος θα έχουμε για πρώτη φορά digital Fashion Weeks, ενώ και για τις καμπάνιες των Οίκων προδιαγράφεται μια νέα εποχή.

Την αρχή κάνει o Οίκος Μόδας Gucci, ο οποίος στηρίζει το social distancing και το «μένουμε σπίτι» για την προστασία από τον κορονοϊό, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει… δουλειά. Η Gucci είναι η πρώτη εταιρεία που λανσάρει τη νέα της καμπάνια για τη σεζόν Fall/Winter 2020-21, με τίτλο «Gucci The Ritual», με μοντέλα που έχουν φωτογραφηθεί μόνα τους, στο σπίτι τους.

Αντί, λοιπόν, να διοργανώσει μια extravagant παραγωγή και φωτογράφιση, ο Creative Director του Οίκου, Alessandro Michele, εμπιστεύτηκε τις μούσες του για να κάνουν ένα πρωτοπόρο photoshooting μόνες τους. Να γίνουν παραγωγοί, storytellers, σκηνογράφοι και να βγάλουν προς τα έξω αυτό που πιστεύουν ότι είναι ο Οίκος Gucci.


Ένα πρωτότυπο, «καθαρό» και απόλυτα ταιριαστό concept για τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020-21 του Οίκου Gucci συνθέτει, λοιπόν, τη νέα καμπάνια και αποδεικνύει σε όλους εμάς (και όχι μόνο) τη δύναμη των social media και του περιεχομένου που μπορεί ο καθένας μας να δημιουργήσει. Άλλωστε, η προσωπική έκφραση ήταν πάντα μέσα στο DNA της Gucci και σε αυτήν την καμπάνια είναι πιο ορατή από ποτέ.


«Παραδόθηκα στην ιδέα ότι η ομορφιά μπορεί να φανεί απροσδόκητα και υπέροχα ατελής μέσα από την απουσία ελέγχου. Έτσι, άφησα τα μοντέλα μου να ‘’χτίσουν’’ τις δικές τους εικόνες. Να λειτουργήσουν ως φωτογράφοι και σεναριογράφοι, παραγωγοί και σκηνογράφοι», είπε ο Creative Director του Οίκου Gucci. Και συνέχισε: «Τους ζήτησα να αποτυπώσουν την ιδέα που έχουν για τους εαυτούς τους. Να την δημοσιεύσουν, να διαμορφώσουν την ποίηση που τους συνοδεύει. Τους παρότρυνα να παίξουν, αυτοσχεδιάζοντας με τη ζωή τους».

Στο teaser video της καμπάνιας, όπως θα δεις παρακάτω, ο Alessandro Michele τραγουδά- μαζί με τα μοντέλα του- το τραγούδι «Alright» του συγκροτήματος Supergrass.


Η νέα καμπάνια με αυτήν την πρωτόγνωρη εσωστρέφεια φέρνει στο νου το show του Gucci τον περασμένο Φεβρουάριο. Η πρόσκληση που έλαβαν όσοι παρευρέθηκαν στο show έφτασε μέσω… WhatsApp στα κινητά τους και το 360 μοιρών runway παρουσίαζε τα χαοτικά παρασκήνια της Εβδομάδας Μόδας, όπου ο Alessandro και η ομάδα του προετοίμαζαν και έντυναν τα 60 μοντέλα για να περπατήσουν στο catwalk. Όπως είχε δηλώσει ο Alessandro Michele, «ήσασταν και ήμασταν το show».

Διάβασε ακόμα: Iris Law: Η εντυπωσιακή κόρη του Jude Law πρωταγωνίστρια στην καμπάνια διάσημου Οίκου Μόδας





Source link

Ioanna Kostaki

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *