26 χρόνια προσφοράς και αγάπης

Μόλις χθες μιλήσαμε για το νέο πρόσωπο του θρυλικού –πλέον- Viva Glam της MAC, τη Rosalía, η οποία μας παραχώρησε και μία αποκλειστική συνέντευξη . Η Rosalía προτέθηκε και επίσημα στο ρόστερ των celebrities που έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους, τα τελευταία 26 χρόνια, προκειμένου να στηρίξουν το όραμα της MAC για ένα υγιές μέλλον για όλους. Ο θεσμός που γεννήθηκε έναν μόλις χρόνο μετά τη γέννηση της Rosalía (είναι 27 ετών) το 1994, ήταν ιδέα των ιδρυτών της MAC Frank Angelo και Frank Tosca οι οποίοι ήθελαν να βοηθήσουν στην έρευνα κατά του AIDS που βρισκόταν τότε στο peak της.

Στην προσπάθειά τους να βοηθήσουν λοιπόν, αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα κραγιόν σε απόχρωση που θα μπορούσαν όλες οι γυναίκες να φορέσουν και να δωρίσουν το 100% των εσόδων από τις πωλήσεις του στην έρευνα κατά του AIDS. Ταυτόχρονα, επέλεξαν έναν celebrity για να προωθήσει το νέο αυτό εγχείρημα και τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Τεράστια ονόματα όπως ο Elton John, η Linda Evangelista, η Lady Gaga και πολλοί ακόμα.

sdfdsf

Μία χρονιά μετά, το 1995, και έπειτα από την τεράστια επιτυχία της καμπάνιας οι μεγαλύτεροι σχεδιαστές (Marc Jacobs, Vivienne Westwood, Katharine Hamnett) ενώνουν τις δυνάμεις τους με τη MAC και φτιάχνουν δημιουργίες με το χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα του κραγιόν. Το Viva Glam έχει απογειωθεί και στα χρόνια που ακολουθούν ως σήμερα, οι δωρεές φτάνουν το ύψος των $500.000.000 παγκοσμίως. Το αστρονομικό αυτό ποσό διατίθεται για τη στήριξη τοπικών οργανισμών που έχουν ως κύριο στόχο την καταπολέμηση του κοινωνικού και οικονομικού αποκλεισμού των ευπαθών κοινωνικά ομάδων, των μελών της κοινότητας LGBTQIA, καθώς επίσης και ατόμων που πάσχουν από HIV / AIDS.  Fast forward στο 2020, την πιο περίεργη ίσως χρονιά που έχουμε ζήσει, η MAC εξακολουθεί να προσφέρει, να στηρίζει και να μοιράζει αγάπη όχι μόνο μέσω του Viva Glam!

rosalia cover

H ανάγκη για ένα υγιές μέλλον για όλους έγινε ακόμα πιο επιτακτική κάτω από την απειλή του COVID-19 που ήρθε για να αλλάξει τη ζωή μας. Η MAC λοιπόν, συντονίστηκε με τον παλμό των αναγκών όλου του πλανήτη και στήριξε τις ευπαθείς ομάδες και για την καταπολέμιση του κορονοϊού παγκοσμίως. Στην Ελλάδα, η MAC πρόσφερε στο εθνικό δίκτυο υγείας 100.000€, μία πολύτιμη προσφορά σε μία εποχή γεμάτη αβεβαιότητηα και πολύ αυξημένες ανάγκες! Δεδομένου του… gloomy τοπίου λοιπόν, η Viva Glam καμπάνια χρειαζόταν ένα φρέσκο πρόσωπο. Ένα πρόσωπο γεμάτο αισιοδοξία, φιλοδοξία, όνειρα και δυνατή φωνή και έτσι, η Rosalía ήταν η καλύτερη επιλογή. Με επιρροές από φλαμένκο, ρυθμούς της πόλης, ηλεκτρονική μουσική – αλλά και με έναν φεμινιστικό χαρακτήρα – η 27χρονη τραγουδίστρια από τη Βαρκελώνη ενσαρκώνει το πάθος, το θάρρος και την πρωτοτυπία που εμπνέει τη MAC και τους θαυμαστές της ανά τον κόσμο. Η δική της χρωματική επιλογή; Το φλογερό κόκκινο! Κάθε χρόνο, το πρόσωπο του Viva Glam επιλέγει την απόχρωση του limited edition κραγιόν της καμπάνιας και εμπνευσμένη από το αγαπημένο της Ruby Woo και το φλαμένγκο, η Rosalía δημιούργησε σε συνεργασία με τη MAC ΤΟ VG26, ένα από τα πιο ιδιαίτερα κόκκινα που πάει σε όλες!

rosa

Το κραγιόν που δίνει το 100% των εσόδων του όμως δεν είναι μόνο ένα. Η σειρά Viva Glam έχει 3 ακόμη αποχρώσεις το Viva Glam I, II και III (όπως κάθε χρόνο). Είναι αυτά τα ιδιαίτερα κραγιόν που ίσως έχεις παρατηρήσει στα lipstick stand της MAC τα οποία είναι διαθέσιμα πάντοτε σε όλα τα καταστήματα MAC και online στο  www.maccosmetics.gr . Το VG26 ωστόσο θα σε κρατήσει σε λίγη περισσότερη αγωνία αφού θα μπορέσεις να το προμηθευτείς από τις 24/9 οπότε και θα είναι διαθέσιμο.

Μέχρι τότε, κάνε ένα ακόμη scroll στην παρακάτω Gallery για να δεις μερικές από τις καμπάνιες των περασμένων ετών και μην ξεχάσεις να ακολουθήσεις τη @maccosmeticsgreece στο Instagram για να μαθαίνεις όλα τα beauty νέα του brand και φυσικά αξεπέραστα tips από τους αγαπημένους μας artists.





Source link

Ioanna Kostaki

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *