Χρήσιμοι ιστότοποι

Χρήσιμοι ιστότοποι και άλλα

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ

Η αρχική σας σελίδα είναι ένα ουσιαστικό εργαλείο για την επιχείρησή σας και συχνά χρησιμεύει ως η πρώτη εντύπωση σε πιθανούς πελάτες. Υπάρχουν πολλά σημαντικά συστατικά του αποτελεσματικού σχεδιασμού ιστοσελίδων, όπως ο λευκός χώρος, η επιλογή γραμματοσειρών, τα χρώματα και η διάταξη, αλλά ο πυρήνας ενός ιστότοπου είναι το περιεχόμενό του και όχι ο σχεδιασμός του. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, η αρχική σας σελίδα πρέπει να παρουσιάσει το προϊόν ή την υπηρεσία σας και να προσελκύσει τους επισκέπτες να εξερευνήσουν περαιτέρω τον ιστότοπό σας.

Λογότυπο

Το λογότυπό σας θα πρέπει να είναι ορατό στο επάνω μέρος του ιστότοπού σας. Είναι τελικά ο πυρήνας της επωνυμίας και της ταυτότητας της επιχείρησής σας. Το λογότυπο είναι μια απτή αναπαράσταση που περιλαμβάνει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και αποτελεί βασικό στοιχείο για την αναγνώριση και τη σύνδεση των πελατών με την επωνυμία σας. Το λογότυπο σε έναν ιστότοπο συχνά διπλασιάζεται σε λειτουργικότητα ως σύνδεσμος προς την αρχική σελίδα, οπότε θέλετε να βρίσκεται σε προφανή τοποθεσία μέσα στην κεφαλίδα.

Πλοήγηση

Η απλή και διαισθητική πλοήγηση είναι ένα άλλο ζωτικό χαρακτηριστικό που πρέπει να περιλαμβάνει ο ιστότοπός σας στην κεφαλίδα. Εάν ο ιστότοπός σας έχει μεγάλο περιεχόμενο, ένα πλαίσιο αναζήτησης μπορεί να είναι ένα πολύτιμο πλεονέκτημα που πρέπει να συμπεριλάβετε εδώ. Το μενού πλοήγησης θα πρέπει να είναι εύκολο να εντοπιστεί με στοιχεία που έχουν νόημα για τους νέους επισκέπτες. Η περιοχή πλοήγησης είναι σαν οδικός χάρτης – είναι απαραίτητο να παρέχετε στους επισκέπτες μια επισκόπηση του περιεχομένου, καθώς και να τους βοηθήσετε να εντοπίσουν τις πληροφορίες που αναζητούν χρησιμοποιώντας την πιο αποτελεσματική διαδρομή. Η περιγραφική και λεπτομερής πλοήγηση είναι επίσης επωφελής για τη μείωση των ποσοστών εγκατάλειψης.

Τίτλος

Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, ο ιστότοπός σας πρέπει να κοινοποιήσει στους επισκέπτες αυτό που έχετε να προσφέρετε. Ένας τίτλος με υπότιτλο ή κείμενο παραγράφου πρέπει να παρέχει μια σαφή περιγραφή της επιχείρησής σας και του τι κάνετε ή των υπηρεσιών που παρέχετε. Συνήθως πρόκειται για 2-3 προτάσεις ισχυρού, αξέχαστου και περιεκτικού κειμένου που στοχεύουν στις ανάγκες των θεατών σας.

Πρόσκληση για δράση

Ο στόχος της αρχικής σελίδας του ιστότοπού σας είναι να κεντρίσετε το ενδιαφέρον των επισκεπτών και να τους παροτρύνετε να εμβαθύνουν στις σελίδες του ιστότοπού σας. Η παρότρυνση για δράση (CTA) είναι ένας τρόπος για να προσελκύσετε άτομα στις εσωτερικές σελίδες, να ξεκινήσετε τον κύκλο πωλήσεων ή τουλάχιστον να ξεκινήσετε απευθείας επαφή. Οι περιοχές ή τα κουμπιά CTA μπορούν να συνδεθούν με φόρμες επικοινωνίας, φόρμες εγγραφής συνδρομής ή άλλες σελίδες στον ιστότοπό σας που παρέχουν περισσότερες πληροφορίες. Όσο πιο εύκολο και πιο ενδιαφέρον κάνετε για τον επισκέπτη να κάνει κλικ σε αυτό το CTA, τόσο καλύτερη είναι η πιθανότητα να επενδύσει χρόνο στην περιήγηση στον ιστότοπό σας.

Αξιολογήσεις πελατών

Η παροχή μαρτυριών ή αξιολογήσεις πελατών είναι ένας άλλος ισχυρός τρόπος για να τονώσετε την εμπιστοσύνη και να αποκτήσετε την καλύτερη εμπειρία σας. Οι κριτικές πελατών δείχνουν στους νέους επισκέπτες ότι γνωρίζετε τι κάνετε και παρέχει βασικές πληροφορίες για το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Οι ιστορίες επιτυχίας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εμπνεύσετε μια θετική πρώτη εντύπωση.

Φωτογραφίες

Με απλά λόγια, οι άνθρωποι είναι οπτικοί. Μια φωτογραφία ενός ατόμου που χρησιμοποιεί το προϊόν σας ή αλληλεπιδρά με την υπηρεσία σας είναι καλύτερη από μια σταθερή φωτογραφία του προϊόντος σας, επειδή ο θεατής μπορεί να συνδεθεί με αυτό. Οι εγκέφαλοι μας είναι ενσύρματοι με τέτοιο τρόπο ώστε τα μάτια μας να προσελκύονται στα ανθρώπινα πρόσωπα και να συνδέονται με το αντιληπτό συναίσθημα. Οι φωτογραφίες προσθέτουν μια αίσθηση αξιοπιστίας και ακεραιότητας σε έναν ιστότοπο.

Περιεχόμενο κειμένου

Η γλώσσα του ιστότοπού σας έχει σημασία. Είναι καλύτερο να μην περιγράψετε μόνο τι κάνετε, αλλά να το συνδέσετε με το γιατί έχει σημασία για τον επισκέπτη. Διατηρήστε το περιεχόμενό σας απλό και εύκολο στην ανάγνωση και αποφύγετε την ορολογία της βιομηχανίας έχοντας επίγνωση του κοινού – στόχου σας. Η σύνδεση με τον επισκέπτη, η χρήση μιας σταθερής φωνής και οι απαντήσεις στις ερωτήσεις που θα έχει για το πώς θα επωφεληθούν από εσάς είναι απαραίτητη για τη διατήρηση του ενδιαφέροντος.

Υποσέλιδο

Ένα ενημερωτικό υποσέλιδο είναι αναμφισβήτητα εξίσου σημαντικό με την πλοήγηση κεφαλίδας. Μόλις ο επισκέπτης σας φτάσει στο τέλος της αρχικής σας σελίδας, αυτή η περιοχή θα πρέπει να παρέχει τρεις δυνατότητες:

  1. στοιχεία επικοινωνίας,
  2. συνδέσμους
  3. ενσωμάτωση κοινωνικών μέσων.

Τα στοιχεία επικοινωνίας ενθαρρύνουν τον επισκέπτη να έρθει σε επαφή μαζί σας. Οι σύνδεσμοι μπορούν να είναι ένας χρήσιμος τρόπος για να παρέχετε έναν μίνι χάρτη ιστότοπου ή να ενθαρρύνετε τον χρήστη να ελέγξει τις εσωτερικές σελίδες. Η παροχή συνδέσμων σε λογαριασμούς κοινωνικών μέσων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να αλληλεπιδράσουν με την εταιρεία σας σε άλλο μέσο. Προσθέτει επίσης στην κοινωνική σας απόδειξη και παρέχει μια άλλη μέθοδο σύνδεσης και επικοινωνίας.

Περιεχόμενο βίντεο

Το περιεχόμενο βίντεο, όταν χρησιμοποιείται σωστά, είναι αειθαλές. Είναι ιδανικό για την επανατοποθέτηση, ενοποίηση ή ανακεφαλαίωση πληροφοριών και παρέχει έναν άλλο εξαιρετικό τρόπο κατανάλωσης περιεχομένου. Με περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες ανά μήνα (το 1/3 όλων των χρηστών του Διαδικτύου), τα βίντεο YouTube είναι ιδανικά για ενσωμάτωση σε έναν ιστότοπο. Σύμφωνα με το YouTube, το 73% των ανθρώπων δηλώνει ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία αφού δει ένα βίντεο, καθιστώντας το ένα κρίσιμο μέρος οποιασδήποτε ψηφιακής στρατηγικής. Αυτό είναι υπέροχο τόσο για τις αρχικές σελίδες όσο και για άλλες σελίδες στα ιστολόγια. Για παράδειγμα… Επιτρέψτε στα Social Media / Sharing Cookies να έχουν πρόσβαση σε αυτό το περιεχόμενο.

Είστε έτοιμοι να μεταμορφώσετε την αρχική σας σελίδα;

Με μια πλήρη ομάδα σχεδιαστών, προγραμματιστών, κειμενογράφων και ειδικών στο ψηφιακό μάρκετινγκ, έχουμε στη διάθεσή μας όλους τους πόρους που χρειάζεστε για να μεταμορφώσετε την αρχική σας σε χρήσιμο ιστότοπο! Είτε θέλετε να ανανεώσετε πλήρως το λογότυπο της επωνυμίας σας, να δημιουργήσετε μια ενημερωμένη στρατηγική περιεχομένου ή να ζωντανέψετε ένα προσαρμοσμένο εργαλείο που θα προσφέρει αξία στο κοινό σας, η Paramarketing.gr μπορεί να παρέχει και να εφαρμόσει δημιουργικές ιδέες που σίγουρα θα ενθουσιάσουν τους επισκέπτες σας με εμπειρία πρώτης κατηγορίας.

Έλεγχος για αγορά μεταχειρισμένης μοτοσυκλέτας

Ιατρικός εξοπλισμός

Avioti – Γυναικεία ενδυματα

Σχολή μόδας

ΣΕΟ

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ ΜΑΡΟΥΣΙ

ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ ΒΡΙΛΗΣΙΑ

ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ ΓΕΡΑΚΑΣ